| ||||||
|
||||||
Jesteś tutaj: Mikrowitryna.pl > Biuro i Firma > Biura rachunkowe > FIDES Biuro Rachunkowe Częstochowa > Usługi
|
||||||
|
||||||
Aktualności Nie dodano jeszcze aktualności.
Dane firmy ul.Goszczyńskiego 4/2
42-200 Częstochowa
woj. śląskie
powiat M.Częstochowa
tel: 502147305
tel: 34 3654721
fax: 34 3654721
e-mail: fides11@wp.pl
Firma poleca Firma jeszcze nie poleca innych.
Firmę polecają Firma jeszcze nie jest polecana. |
UsługiFIDES Biuro Rachunkowe Częstochowa Forma współpracy z Biurem Rachunkowym FIDES polegać może na: - prowadzeniu pełnej obsługi księgowej w siedzibie klienta - odbiór dokumentacji od klienta, prowadzenie ewidencji w siedzibie naszego biura - dostarczanie dokumentacji przez klienta bezpośrednio do naszego biura Zakres oferowanych przez Biuro Rachunkowe FIDES usług obejmuje: 1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych - opracowanie i wdrożenie zakładowego planu kont - opracowanie polityki rachunkowości - dekretowanie dokumentów i dokonywanie zapisów w ewidencjach - rozliczanie podatku VAT - ustalanie zaliczek na podatek dochodowy - sporządzanie deklaracji i przekazywanie ich do US - sporządzanie sprawozdań GUS - prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych - sporządzanie zeznań rocznych - sporządzenie bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej - sporządzanie innych zestawień i raportów w zależności od potrzeb klienta 2. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu - dokonywanie zapisów w ewidencjach - rozliczanie podatku VAT - ustalanie zaliczek na podatek dochodowy - sporządzanie deklaracji i przekazywanie ich do US - sporządzanie sprawozdań GUS - prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych - prowadzenie ewidencji wyposażenia - sporządzanie zeznań rocznych 3. Obsługa kadrowo płacowa i rozliczenia z ZUS - sporządzanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło - sporządzanie list płac i rachunków do umów - prowadzenie kart przychodów pracowników - prowadzenie kartoteki pracowników - ewidencje urlopów pracowników - zgłoszenia pracowników do ZUS - sporządzanie deklaracji ZUS 4. Inne - w zależności od bieżących potrzeb klienta, np.sporządzanie wniosków kredytowych, raportowanie należności i zobowiązań itp. |
|||||
|